Иргэдийн итгэлийг хүлээсэн төрийн үйлчилгээний жилийн хүрээнд авч хэрэгжүүлэх арга хэмжээний биелэлт
|
1.4 Салбарын хэмжээнд ирсэн өргөдөл, гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэх аян зохион байгуулах; |
|
|
1.5 Газрын харилцааны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг иргэн, хуулийн этгээдэд хүргэх киоск төхөөрөмжийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, бүтээгдэхүүн үйлчилгээний нэр төрөл чанарыг сайжруулах, тоо, хүртээмжийг нэмэгдүүлэх, сурталчлах ажлыг зохион байгуулах |
|
|
1.9 Газрын удирдлагын нэгдсэн цахим систем (egazar.gov.mn)-ээр дамжуулан иргэн, хуулийн этгээдийн хүсэлтийг цахимаар хүлээн авч, шийдвэрлэх үйл ажиллагааг иргэдэд ойлгомжтой байдлаар тайлбарласан видео, контент хийж олон нийтийн сүлжээгээр түгээх ажлыг зохион байгуулах; |
|
|
1.11 “Бид иргэдээ сонсож, шийднэ” өдрийг зохион байгуулж, хариуцсан үйл ажиллагааны чиглэлээр мэдээлэл, зөвлөгөө өгөх ажлыг хэвшүүлэх; |
|
|
1.12 Иргэдээс харьяалах төрийн үйлчилгээний чиглэлээр судалгаа авч, хэрэгжүүлбэл зохих, тулгамдаж буй асуудлыг эрэмбэлэн тодорхойлж, шинэлэг бүтээлч шийдлээр хэрэгжүүлэх арга хэмжээ авах; |
|
|
1.16 “Иргэдийн итгэлийг хүлээсэн төрийн үйлчилгээний жил” нээлттэй хаалганы өдөрлөг зохион байгуулах; |
|
Хавсралт файлууд
| Төрөл | Огноо | файлын нэр |
|---|
Энэ мэдээнд сэтгэгдэл үлдээнэ үү